Juiste e-mailadres van alle leden en donateurs?????

Omdat in het seizoen 2017/2018 de KNVB/Sportlink steeds meer gebruik gaat maken van je e-mailadres, is het nodig dat in onze ledenadministratie je juiste e-mailadres bekend is. Verder komt er dit seizoen een KNVB app, die je alleen met het bij de vereniging genoteerde e-mailadres kunt downloaden. In deze app kun je alles over jouw team terugvinden en o.a. het wedstrijdformulier invullen. Heb je onlangs nog een e-mail ontvangen van NSVV en/of KNVB/Sportlink dan staan jouw gegevens goed in onze administratie. Zo niet, dan graag zo spoedig mogelijk je e-mailadres door mailen naar:

[email protected]

Stuur ook bij twijfel een mail. Verder is een mobiel nummer in onze administratie erg handig. Mail dit ook even naar hetzelfde adres. Bij voorbaat hartelijk dank