Kampioenskoorts bij NSVV

Het einde van het seizoen komt weer in zicht en dat betekent dat de prijzen weer worden verdeeld. Er zijn nog vele teams in de race die strijden om het kampioenschap:

JEUGD

• JO19-2. Hebben nog 5 wedstrijden te gaan, maar doen nog volop mee om de prijzen. Spelen net als de Vrouwen 1 op 25 mei thuis tegen Smitshoek om 12.00, waarbij het mooi zou zijn als het dan beslist wordt en het feest bij NSVV gevierd kan worden.
  • De JO19-3 en de JO17-3 spelen in een competitie met 4 ploegen, maar staan wel allebei bovenaan. De JO19-3 zijn in een strijd verwikkeld met Jonge Spartaan 19-3 en bij onze kanjers van de JO17-3 gaat het tussen hen en Barendrecht JO17-7. In beide gevallen hebben onze jongens een wedstrijd minder gespeeld bij een gelijk puntenaantal, dus ze staan er goed voor!
  • JO17-1. Staat heel knap bovenaan in een razendspannende 1e klasse. Gaan aan kop met een punt meer dan Poortugaal maar met nog 9 punten te verdelen uit 3 wedstrijden kunnen ook de ploegen daaronder nog gevaar opleveren. Zaterdag 25 mei om 11.30 moet de ontknoping plaatsvinden, thuis tegen Excelsior’20. Houd het hoofd koel jongens en keep going. Op naar de hoofdklasse!
  • JO15-1. Dit kan zomaar de eerste kampioen van dit seizoen worden! Ze staan 8 punten los met nog 4 wedstrijden te spelen, dus de kaarten zijn goed geschud. Het kan aanstaande zaterdag al gebeuren en anders op 11 mei.
  • JO15-4. Staan op het moment van schrijven keurig op de 2e plaats, maar heeft al meer wedstrijden gespeeld dan sommige tegenstanders. Maar.. de bal is rond, dus als zij gewoon blijven winnen, blijven zij meedoen in de titelstrijd!
  • JO12-1. Deze jonge kanshebbers gaan met SHO en SJO Korendijk uitvechten wie er dit jaar kampioen wordt in de 3e klasse. Met bijna hetzelfde puntaantal is het ook hier erg spannend. Op 11 mei moeten ze uit naar SHO, wat in deze strijd nog belangrijker wordt dan ooit om daar te winnen.
  • JO10-1. Deze kanjers spelen niet voor het kampioenschap in hun competitie, maar wél voor de KNVB beker! Op 1 juni spelen zij op neutraal terrein in Barendrecht tegen RCL JO10-2.

SENIOREN

• NSVV1. Nog drie keer winnen en we zijn weer kampioen ?
  • NSVV Vrouwen 1. Zijn dit jaar met twee enthousiaste trainers en vol nieuwe energie gestart in een 7 tegen 7 competitie. Spelen op 25 mei thuis hun laatste duel om 14.30 tegen HBSS VR1 en proberen dan meteen de titel binnen te halen!

Daarnaast wordt er natuurlijk ook weer gestreden om de Hoeksche Waard Bokaal, dus er is nog voldoende activiteit de komende maanden. Houd de website en NSVV Facebook in de gaten want we zullen al deze elftallen volgen. We zijn trots op deze stand van zaken en wensen al onze spelers en speelsters veel succes!

Het bestuur van NSVV.