Kom allen naar de witte tegen de rooie

Zaterdag 30 april 14:30 spelen onze mannen de dorpsderby tegen klaaswaal.

Voor beide ploegen is er nog van alles te halen en daarom zal het deze keer nog spannender worden dan anders.

Waar NSVV zijn dip voor de winterstop leek te hebben gehad, zo kwam hij voor SSS er gelijk na. Beide ploegen zijn in de 3e en laatste periode bijzonder goed op dreef. SSS en NSVV loeren op de 3e periode winst (die recht geeft op de nacompetitie). In de 3e periode staat Sparta momenteel bovenaan en volgt NSVV op één punt en SSS op twee punten. NSVV heeft zelfs nog een kleine kans op de titel in deze spannende afdeling 3c.

Dat er dus behoorlijk veel op het spel staat is wel duidelijk en daarom roepen we iedereen dan ook op om in je clubtenue deze wedstrijd te komen bezoeken. De Derby wordt gespeeld in Klaaswaal deze keer dus voor de jeugdleden die het te ver vinden op de fiets; vraag je ouders, leider of andere familie leden om naar deze spannende wedstrijd te komen en NSVV te supporteren. Er is van alles georganiseerd door SSS rondom deze wedstrijd dus het beloofd een mooie en hopelijk spannende middag te worden.

We gaan er een mooi voetbalfeest van maken!!

Haai sss