Kom allen naar de witte tegen de rooie

Zaterdag 21 februari 14:30 spelen onze mannen de dorpsderby tegen klaaswaal.

Neem je spandoek mee en kom allen naar klaaswaal.

Voor NSVV is deze wedstrijd belangrijk om de koppositie in de tweede periode vast te houden. SSS heeft in de tweede periode een wedstrijd meer en drie punten minder dan NSVV. SSS is dus kansloos voor de tweede periode titel en zal bij winst een andere ploeg in een goede positie brengen voor de tweede periodetitel. De andere ploegen die er theoretisch in de tweede periode beter dan SSS voor staan zijn: VVOR, De Alblas en EBOH.

Een goede buur is belangrijker dan een verre vriend, dus onze buren zullen ons gaan helpen.

Als we winnen van SSS, dan wordt de thuiswedstrijd van volgende week tegen Feyenoord een boeiende. Bij winst op Feyenoord komen we dan op theoretisch één punt van Feyenoord, terwijl nooit gedacht is dat we Feyenoord in de problemen konden gaan brengen.

De wedstrijd tegen Feyenoord is alweer het begin van de derde periode. De tegenstanderds van de tweede periode zijn naast SSS de inhaalwedstrijden DHV-NSVV op 14 maart en NSVV-ZBC’97 op 4 april.

We gaan er een mooi voetbalfeest van maken!!

Tot zaterdag!