Kom met z’n allen naar NSVV-Groote Lindt

Zaterdag 30 mei staat de eerste wedstrijd van de nacompetitie finale op het programma. We beginnen zaterdag 30 mei met een thuiswedstrijd tegen Groote Lindt en zullen afsluiten met een uitwedstrijd op zaterdag 6 juni bij Groote Lindt.

Deze finale zal gaan om het officieuze kampioenschap van klasse 3D.  De officiële kampioen was voor dit seizoen überhaupt begon al bekend door de indeling bij Feyenoord. Gelukkig krijgen we door de finale van de nacompetitietje nu een officieuze kampioen van de klasse 3D. De nummer twee NSVV en de nummer drie Groote Lindt in de eindklassering nemen het nu in een tweeluik tegenover elkaar op voor het officieuze kampioenschap en promotie naar de tweede klasse.

Gezien de onderlinge resultaten deze competitie zal het een gelijkwaardige heroïsche strijd worden. NSVV heeft één punt meer behaald in deze competitie, maar Groote Lindt heeft weer twaalf doelpunten meer gescoord. Beide onderlinge wedstrijden zijn dit seizoen onbeslist geëindigd. Het zal dus uitdraaien op een gelijkwaardige heroïsche strijd. Laat dit nu net de grote specialiteit van NSVV zijn. Zo hebben we in de uitwedstrijd tegen Groote Lindt met negen man de gelijkmaker gescoord, om dit vervolgens met acht man in het laatste deel van deze wedstrijd over de streep te trekken. Afgelopen zaterdag heeft NSVV ook in een heroïsche strijd Drechtstreek naar de derde klasse verwezen. Onze spelers hebben het uiterste kunnen opbrengen door de geweldige steun van ons als supporters. Neem je NSVV pet en vlag mee  en kom zaterdag 30 mei om 14:30 naar onze vereniging. Wij zullen er met z’n allen voor zorgen dat NSVV de officieuze kampioen wordt.