Koninklijke onderscheiding voor Wim van der Giesen

De NSVV EHBO coördinator Wim van der Giesen is donderdag 1 oktober koninklijk onderscheiden. Aansluitend aan een EHBO vergadering kwam tot grote verassing van EHBO voorzitter Wim van der Giesen een grote groep mensen de vergaderruimte in. Wim vroeg zich af wat zijn familie, vrienden en een afvaardiging van NSVV en de gemeente in zijn EHBO vergadering kwamen doen.

Burgemeester Jan Luteijn van Cromstrijen nam het woord en legde op een mooie manier uit wat voor geweldige vrijwilliger Wim van der Giesen voor de EHBO in Numansdorp is. Wim is ruim 30 jaar actief als vrijwilliger bij de EHBO, waarvan de laatste 15 jaar als voorzitter. Wim is sinds 1972 lid en vrijwilliger bij NSVV. Hij is begonnen als leider van een C-elftal en vanaf 1995 is hij coördinator voor de inzet van EHBO-ers tijdens voetbalwedstrijden op de zaterdag.

Wim van der Giesen

NSVV wil Wim van der Giesen feliciteren met zijn lintje en bedanken voor de jarenlange coördinatie van de EHBO-ers.

Het is geweldig om mensen in nood als EHBO-er te kunnen helpen en de EHBO vereniging in Numansdorp is een gezellige hechte groep. De gemeente Cromstrijen stimuleert dit door een volledige EHBO cursus te betalen. Er start binnenkort een groep van 10 personen met deze gratis cursus. Er is nog plaats voor twee personen. Heb je interesse om deel te nemen aan deze cursus, stuur dan snel voor meer informatie een e-mail naar [email protected]