Kor van der Heijden neemt na dit seizoen afscheid van NSVV

Kor van der Heijden heeft zoals hij het zelf zegt besloten om na vijf mooie en succesvolle seizoenen bij NSVV te stoppen als Hoofd opleiding. Bij zijn aanstelling vijf jaar geleden hebben wij een duidelijke ambitie met Kor afgesproken en dat was om de beste jeugdopleiding te worden van de Hoeksche Waard. Vol enthousiasme is de Technische Commissie en Kor aan de slag gegaan om stappen te maken, door te ontwikkelen. Kijkend waar we nu staan t.o.v. vijf jaar geleden kunnen we met een zeer positieve blik terugkijken. Er is een zeer goede organisatie opgebouwd en onze jeugdopleiding bloeit als nooit tevoren. Wij zijn Kor dan ook zeer dankbaar voor zijn tomeloze energie, zijn betrokkenheid en zijn kennis. NSVV is er trots op dat Kor heeft aangegeven dat hij ondanks zijn terugtreden als hoofdopleiding lid zal blijven van de vereniging NSVV. Voor nu gaan we het seizoen met veel plezier afmaken en is Kor nog tot aan de zomer langs de velden te zien.