Laatste ronde lotenverkoop!

Het NSVV verloting vrijwilligersteam is zeer blij met de tussenstand van 55% verkochte loten. Namens onze vereniging hulde aan deze actieve lotenverkopers. Heb jij nog een lotenboekje in je bezit? Lever die dan direct in.

Waarom nu inleveren, terwijl de trekking pas zaterdag 23 november is?

We hebben een aantal topverkopers klaar staan om collega leden te helpen die ondanks hun inspanningen het niet is gelukt om alle loten te verkopen. Ze gaan de komende weken een uiterste poging doen om alle niet verkochte loten te verkopen. Na zaterdag 23 november kunnen we de onverkochte loten niet meer verkopen en gaat onze mooie vereniging deze inkomsten missen.

Mocht je graag loten willen kopen en niet willen misgrijpen, stuurt dan een bericht aan Bas Snijders op 06-54297431 om loten te reserveren.