Laatste ronde lotenverkoop

Het NSVV verloting vrijwilligersteam is zeer blij met de vele ingeleverde lotenboekjes. Namens onze vereniging hulde aan deze actieve lotenverkopers die hun leeg verkochte lotenboekje hebben ingeleverd. Heb jij nog een lotenboekje in je bezit, vergeet dan niet uiterlijk a.s. zaterdag 5 november je lotenboekje in te leveren. Er hebben zich leden bij het vrijwilligersteam gemeld die loten wilde kopen. Wij hebben geen lotenboekjes meer en hebben dus nee moeten verkopen.

Van maandag 7 november tot vrijdag 11november gaat het NSVV grote verloting vrijwilligersteam de eventueel nog niet ingeleverde lotenboekjes nabellen. Zorg dat we jou niet hoeven te bellen en lever de boekjes in.

De trekking zal plaatsvinden op zaterdag 12 november tijdens de wir-war.

Zorg ervoor dat we met zijn allen trots zijn op het bereikte resultaat aan het eind van de verloting en in de toekomst kunnen blijven genieten van onze mooie vereniging.

Voor eventuele vragen kan je bellen met Bas Snijders 06-54297431