Ledenvergadering 18 november

Op vrijdag 18 november is het weer tijd voor de jaarlijkse ledenvergadering. Als florerende vereniging met meer dan 1.000 leden, vindt het bestuur het belangrijk om elk jaar een interactieve vergadering te organiseren om zo op een leuke manier leden te betrekken en informeren. Het zou mooi zijn als we dit keer -naast alle trouw gedienden die elk jaar komen- veel andere leden kunnen verwelkomen.

We praten jullie in ruim een uur bij over o.a. de financiën, staat van investeringen en toekomstplannen van ons NSVV en sluiten af met een bier-en wijnproeverij, waar informele onderwerpen ter sprake komen. Geen droge kost dus, maar een gezellige avond!

We hopen op jullie inbreng, want samen zijn we NSVV! Dus zet hem in je agenda: vrijdag 18 november, 19:30 uur (inloop vanaf 19:00 uur), in de kantine van NSVV.