Ledenvergadering financiële presentatie

Penningmeester Rob Reedijk heeft voor de laatste keer de financiële cijfers gepresenteerd.  NSVV blijkt weer een financieel zeer gezonde club te zijn. De netto omzet is met maar liefst €75.000 toegenomen tot ongeveer €450.000. De top drie toename was sponsorinkomsten toename van €35.000, contributie toename van €20.000 en bijdrage business club toename van €15.000. Vooral de gigantische toename van de sponsor inkomsten mag opmerkelijk genoemd worden. Onze opgetelde bedrijfslasten zijn ook gestegen. De stijging zit voornamelijk in de stijging van de voetbalkosten en dit is positief voor een voetbalclub. Opvallende daling van €6.000 was te zien in de kantoorkosten. Dit is het gevolg van het stoppen van de papieren Spetter. Uiteindelijk hebben we onderaan de streep een positief resultaat gehaald van €25.838. De ledenvergadering was blij met dit positieve resultaat. Rob Reedijk heeft de begroting voor huidig seizoen 2015/2016 gepresenteerd. Opbrengsten zijn begroot op €440.000. Hierin zijn de sponsor inkomsten €10.000 lager begroot dan afgelopen seizoen. Er is een stijging in de personeelskosten en voetbalkosten begroot. Dit zijn de zaken waar NSVV graag meer in wil investeren. Totaal is er een positief resultaat begroot van €20.000. De ledenvergadering is akkoord gegaan met de begroting van het huidige seizoen.

PubliekOnder het motto “Een rijke vereniging kan haar ambities beter realiseren dan een armlastige vereniging” laat Rob NSVV als een zeer welvarende vereniging achter.