Ledenvergadering verplaatst naar 8 januari 2020

Beste leden,

In mijn laatste column “Van de Voorzitter” schreef ik dat onze algemene ledenvergadering op vrijdag 29 november gehouden zou worden. Dit was voor ons al een erg late datum, maar dat kwam doordat het administratiekantoor pas laat aan de samenstelling van de jaarrapporten kon starten. De oorzaak hiervan lag bij NSVV, maar eerder vergaderen was daarom dus niet mogelijk. Nadat de vergadering was uitgeschreven bleek pas dat wij niet goed op de activiteitenkalender hadden gekeken en dat er op die dag het jaarlijkse “zaklamptoernooi” is voor de jeugd. Dat verplaatsen of afgelasten was geen optie. De jeugd gaat voor!! Dus was er geen andere keuze dan de ledenvergadering te verplaatsen. Het vinden van een nieuwe datum op vrijdag of woensdag in december valt echter niet mee. Sinterklaas, kerstactiviteiten, maar ook Europees voetbal en privé afspraken stonden een nieuwe afspraak in de weg. Daarom kwamen wij met het bestuur uiteindelijk uit op een datum in het nieuwe jaar, woensdag 8 januari, na de nieuwjaarsreceptie. Liever hadden we de vergadering nog in 2019 gehouden, maar voor volgend jaar hebben we beterschap beloofd aan administratiekantoor Groenenberg & Tolenaars en Marja. We zorgen er dan voor dat de ledenvergadering eerder in het najaar gehouden kan worden. We hopen en rekenen echter wel op je komst in het nieuwe jaar!

Met vriendelijke groet,

Namens Bestuur NSVV