Leonard Bruynzeel naar NSVV

NSVV heeft bekend gemaakt dat voor volgend seizoen verdediger Leonard Bruynzeel de Numansdorpse formatie komt versterken.

Leonard_Bruynzeel_NSVV_GOZ
Leonard Bruynzeel (GOZ)

Bruynzeel komt over van de kampioen uit de 4e klasse GOZ uit Mijnsherenland, maar kiest ervoor om zijn carrière een sportief vervolg geven bij de ambitieuze club uit Numansdorp.

Naast Bruynzeel maakte de club al eerdere bekend dat ook Michael Nijssen van ’s Gravendeel overkomt en dat de club al ver is met de gespreken voor het aanblijven van de huidige selectie.

Jeroen Reedijk (voorzitter TC N.S.V.V.):  We zijn verheugd dat we deze spelers kunnen verwelkomen in onze zeer jonge selectie, ze zullen de nodige ervaring met zich meebrengen en aan de hand daarvan kunnen onze talenten sneller groeien. We wilden er voor volgend seizoen gericht een aantal spelers bij om onze ambities te kunnen waarmaken en er lopen nog een aantal gesprekken. We hopen snel de complete selectie rond te hebben en deze te mogen presenteren zodat we de volledige focus kunnen zetten op de nacompetitie voor promotie naar de 2e klasse.

Michael_nijssen_NSVV
Michael Nijssen in een onderonsje met Marco Mann