Download LiveUitslagen App

liveuitslagen-logoMet een smartphone haal je tegenwoordig alle informatie binnen een mum van tijd binnen. Het laatste nieuws, foto’s via whatsapp of hoeveel interlands Ulrich van Gobbel precies heeft gespeeld. En met de app ‘LiveUitslagen’ op je telefoon ben je langs het veld bij NSVV nu ook up-to-date over de tussenstanden op de velden bij veel anders amateurclubs. Zo kom je te weten of Strijen al achter staat, welke club de periode gaat pakken en alle andere tussenstanden. Erg handig!

Hoe?
Zoek met je smartphone in de Google Play Store of Apple App Store naar de applicatie LiveUitslagen. Tik op download en je kunt hem gebruiken. Een kind kan de was doen. Lukt het toch niet? Vraag dan of je zoon of dochter je even kan helpen.

liveuitslagen-screenshot