Meerdere wedstrijden zaterdag 6 oktober uitgesteld door scheidsrechterstekort

De Wedstrijdsecretaris moet helaas mededelen dat er door een tekort aan scheidsrechters, aanstaande zaterdag 6 oktober, de volgende wedstrijden worden uitgesteld:

• NSVV JO19-2 – GHVV ’13 JO19-1
  • NSVV JO19-3 – Transvalia ZW
  • NSVV MO19-1 – Zuidland MO19-1
  • NSVV JO17-3 – SJO Korendijk JO17-1
  • NSVV JO17-4 – Smitshoek JO17-7
  • NSVV JO15-4 – SHO JO15-5G

Word scheidsrechter!
Om uitstel van een wedstrijd mogelijk te maken dient er door het team een ‘snipperdag’ opgenomen te worden zonder puntverlies te lijden. Deze snipperdag kan echter maar één keer per team worden opgenomen en het is dus goed mogelijk dat dit scenario zich in de toekomst weer voor doet. Om puntverlies te voorkomen, is NSVV hard op zoek naar scheidsrechters. De vraag van de wedstrijdsecretaris is dan ook wie er geïnteresseerd is in het fluiten van wedstrijden op de zaterdag. Interesse? Neem dan contact op met Ben Prooij via 06 30 62 76 66 of via [email protected].