Met deze tip heb je een leuk cadeau én steun je NSVV

Zoek jij nog naar een cadeau voor je familie, vrienden of collega’s? Dan hebben wij een supertip! Geef een boek over NSVV en steun daarmee ook nog eens de vereniging. Ook is dit boek leuk voor jezelf om een momentje rust te pakken.

In vijftien jaar kan een hoop gebeuren en zeker bij NSVV. Dat blijkt wel uit het boek ‘Dat vertelden ze er niet bij’ dat onze voorzitter Arie Kruithof samen met oud-ploeggenoot Jasper van Everdingen heeft geschreven. In 312 pagina’s geeft Arie, die op 11 mei vijftien jaar voorzitter was van NSVV, een uniek inkijkje in het leven van een clubvoorzitter en in het wel en wee van een vereniging.

Kampioenschappen, onvergetelijke nacompetitiewedstrijden, de derby’s tegen SSS, de renovatie van het sportcomplex, het komt allemaal voorbij in het boek. Maar ook wat er allemaal achter de schermen gebeurt, wie er dagelijks of wekelijks bezig zijn om de vereniging draaiende te houden en wat daar allemaal bij komt kijken. Natuurlijk mogen ook hilarische anekdotes, die veelal typerend zijn voor NSVV, niet ontbreken.

Feest der herkenning
Dus ben je betrokken bij NSVV, of heb je iemand in je familie, vriendenkring of op je werk die voorzitter, bestuurslid, vrijwilliger of actief of rustend lid is van een amateur(voetbal)club, dan geef je met dit boek jezelf of een ander een feest der herkenning cadeau. En voor een extra goed gevoel tijdens de feestdagen: de opbrengst komt volledig ten goede aan de clubkas van NSVV.

Zo bestel je het boek
Het boek is voor €16,50 verkrijgbaar bij boekhandel Edel in Numansdorp en is ook te bestellen via bol.com of [email protected].