Muzikale bedevaart én € 14.800,- voor NSVV!

Donderdag 21 mei 2015 was een belangrijke datum voor de BCN. De business club van NSVV had deze datum al lang in de agenda staan. Het zou een bijzondere avond moeten worden voor alle BCN-leden én partners en voor de sponsoren van NSVV. De ideeën waren groots even als de verwachtingen, hoe mooi is het dan als het ook nog allemaal waarheid wordt!

Het idee groeide met de weken. Als BCN wilden we de leden met partners trakteren op een spetterend optreden. Maar van wie? In de vergaderingen naar de aanloop van deze avond vielen verschillende namen, de een nog gekker dan de ander, maar een keuze werd al snel gemaakt. Arie Kruithof had een optreden van Joris Linssen en zijn band Caramba meegemaakt en die moesten het worden. Data en beschikbaarheid werden gecheckt en ongelofelijk, we konden het regelen. Joris Linssen mét band in ons eigen clubgebouw.

DSC_2770Dan is het doorpakken, want als we zo’n optreden kunnen regelen dan maken we er echt een speciale avond van. En zo werd er een diner in Het Schippershuis geregeld voorafgaand aan het optreden. De opkomst was perfect, met ca. 70 personen hebben we genoten van een prima diner. Speciale gast deze avond was Ronald van der Geer, de verslaggever die voorheen voor de NOS werkte maar vanaf juli dit jaar de Champions League gaat verslaan bij SBS. Om de interactie te vergroten deze avond werd er van tafel gewisseld na het tweede gerecht. Zo zit je ook weer eens bij andere leden aan tafel. Een geslaagde actie zo bleek uit de vele positieve reacties.

Na het eten hebben we samen met de sponsoren genoten van het optreden van Joris Linssen & Caramba. Met een publiek van meer dan 100 personen beleefden we met Caramba de muzikale bedevaart die ze eerder ondergaan hadden om dit optreden te kunnen neerzetten. Muziek, humor en tragedie wisselden elkaar af. Een indrukwekkende avond die heel erg in de smaak gevallen is. Na twee toegiften was het optreden rond 22.30 uur ten einde. Maar dat betekende nog niet het einde van deze prachtige avond.
DSC_2962
Het bestuur van de BCN had namelijk nog een laatste troef, een veiling voor NSVV. Vanaf volgend seizoen gaat NSVV serieus aan de slag met meisjesvoetbal en daarvoor moeten extra kleedkamers komen. Een prima initiatief waar de BCN ook graag haar steentje aan bijdraagt. Tijdens het diner onthulde de voorzitter van de BCN, Jan-Willem Jongebreur, al dat de BCN in haar vijfjarig bestaan ruim € 100.000,- overgemaakt had naar NSVV.

Rob Reedijk, dé aangewezen persoon om als veilingmeester op te treden, heeft zijn naam die avond wederom waargemaakt. In een daverende veiling waar o.a. gesigneerde sportshirts, overnachtingen, circuit-experiences en een bezoek aan Swansea onder de hamer gingen haalden we € 14.800,- op voor NSVV. Mooier had de al prachtige avond voor ons niet kunnen eindigen.

Meer foto’s in de fotogalerij!!!