N.S.V.V. Ve2 – BZC/Zuiderpark VE2

Maurice 2x

Remco 1x

Ad 1x

Een koude sinterklaas dag maar gelukkig droog. Een enkeling had de avond daarvoor een etentje met de nodige versnaperingen maar de rest was fit. Collie geblesseerd dus deze nam de honneurs waar als coach. BZC/Zuiderpark een gelijkwaardige ploeg, op het eerste gezicht zat al gauw beter in de wedstrijd en door wat slordigheden kregen ze het voor elkaar om al gauw op 0-1 te komen, het was een chaos en al gauw kwam de 0-2 en was het feest compleet. Maar aan de zijlijn ontpopte een echte coach, met zijn hand in zijn zak en een vinger wijzend hoe iedereen moet staan, regelde Collie de wedstrijd. Dit kan een hele goede worden in de toekomst, fanatiek en getergd om te winnen.

We herstelden ons aardig en Henk wist te scoren met een peun na een corner van Maurice, een schot vol ontlading. 1-2. We gingen beter voetballen en gecontroleerder. Maurice wist voor rust nog de achterstand terug te draaien naar 2-2 na een assist van Martin. En zo gingen we rusten.

De tweede helft was beter. Maurice kon de bal er met gang injagen na een assist van “De koning van de kleine rimtes” Berry en zo kwamen we 3-2 voor. Lekker ! Remco tekende voor de 4-2 na lekker tik werk rand zestienmeter waar Henk de bal aan Remco gaf.

Laat in de tweede helft kon Martin voorzetten en Ad knikte de bal er met gang in en zorgde voor de eindstand van 5-2. Lekker gevoetbald, goed hersteld en…wat heeft die Collie zich geprofileerd als coach en hij ging voldaan van het veld af net zoals “zijn” team van deze dag.