Nacompetitie gaat door

De dagen na de deceptie van zaterdag zijn voorbij. Beide kanten hebben de gebeurtenissen beschreven, waarna de tuchtcommissie een onafhankelijk rapport moest opstellen. De tuchtcommissie heeft zich over de situatie gebogen en een uitgebreid rapport gestuurd. Zij hebben geconstateerd dat er fouten zijn gemaakt, iets wat wij ook zelf hebben vastgesteld. Er is ons o.a. een boete opgelegd en er stond “De wedstrijd moet en is in zijn geheel opnieuw vastgesteld”. Dit betekent dat we op woensdagavond 5 juni om 19:30 uur alsnog zullen spelen tegen Altena. Ze schreven ook dat zij “uitsluiting van nacompetitie hebben overwogen, maar dat ze hier vanaf hebben gezien omdat spelers en staf niets te verwijten valt en zij ook slachtoffer zijn in deze”.

Iedereen is woensdag van harte welkom om de wedstrijd alsnog te aanschouwen. Bezoekers die een toegangsbewijs hebben gekocht, hoeven dit niet opnieuw te doen. Laten we er alsnog een plezierige wedstrijd van maken die hopelijk met een goed resultaat afgesloten wordt.

Wellicht overbodig, maar het is nadrukkelijk verboden vuurwerk mee te nemen naar de wedstrijd. Er zal dan ook een zero-tolerancebeleid van kracht zijn: rookbommen, fakkels, siervuurwerk en knalvuurwerk mag niet afgestoken worden. Wie dat wil doet, zal per direct van de vereniging verwijderd worden. Om het vuurwerkverbod te handhaven is beveiliging ingehuurd. Na zaterdag is duidelijk geworden dat vuurwerk op onze vereniging niet langer bespreekbaar is.

We hopen dat de rust nu weder keert aan beide kanten zodat er kan worden voorbereid op de wedstrijd. We wensen het 1e elftal enorm veel succes!

[EDIT]: NSVV 1 – ALTENA 1 UITGESTELD NAAR ZATERDAG 8 JUNI OM 14.30 UUR