Nacompetitie voor promotie naar Reserve 1e Klasse voor NSVV 2!

Nu het seizoen bijna ten einde is zijn veel elftallen klaar met de officiële wedstrijden. Dit geldt echter niet voor NSVV 2. Doordat zij als 3e zijn geëindigd in de competitie en een periodetitel hebben overgenomen van kampioen Spijkenisse, spelen zij nacompetitie wedstrijden voor promotie naar de Reserve 1e klasse. Dit zou een mooie afsluiting zijn van het seizoen voor dit jonge elftal en trainer Michael Nijssen, welke bezig is aan zijn eerste seizoen als trainer.

Morgen spelen zij uit bij DSO 2 in Zoetermeer. De aanvang van deze wedstrijd is 12.00 uur. Indien deze wedstrijd gewonnen wordt, zullen zij in de volgende ronde de winnaar van Barendrecht 3 – BVCB 3 treffen. Voor promotie naar de Reserve 1e Klasse zullen er 3 wedstrijden gewonnen moeten worden.

NSVV heeft er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken en roept alle leden/supporters op om NSVV 2 aan te moedigen tijdens deze belangrijke wedstrijd!