Nieuw All-Star team NSVV zoekt spelers

Beste leden,

Met de goede prestaties van ons 1e en 2e elftal en het gelukkig groeiende aantal jeugdige talenten gaan we vanaf volgend seizoen (18/19) een nieuw soort ´selectie opleidingselftal´ starten.

Met andere woorden: het 3e wordt een echt B-selectie elftal en hopelijk een kweekvijver voor de A-selectie. Op het moment van schrijven zijn we nog hard bezig om de technische staf rond te krijgen maar daarover in een latere aankondiging meer.

Met de verjonging van het 3e elftal gaat er tegelijkertijd ook een andere wens van het bestuur en oud-spelers in vervulling.

Veel gezien bij andere vereniging, en na jaren van proberen is het dan eindelijk echt zover; NSVV krijgt zijn eigen All-star team of in andere woorden; ‘’de opvangbak voor uitgerangeerde selectie voetballers’’

Alle gekheid op een stokje maar dit elftal gaat in het begin in dezelfde klasse starten als het huidige 3e en daar zullen oud 1e en 2e elftalspelers van NSVV maar ook andere selectie voetballers die lid zijn van NSVV ‘acte de prescence’ gaan geven.

Op dit moment zijn we druk bezig met het benaderen van deze ‘doelgroep’ maar mocht je hierin jezelf herkennen dan graag een mailtje naar Ronald van der Giesen [email protected] of naar NSVV.

We kunnen er best veel gebruiken en vertrouw erop dat dit een heel leuk elftal gaat worden dat niet alleen strijd in de 3e helft.