Nieuwe beregeningsinstallatie veld 3 en 4 & een vers geschilderd complex

Ook tijdens de zomerstop wordt niet stil gezeten bij NSVV. Omdat het elk jaar droger wordt, neemt het beregenen van de velden steeds meer tijd (en geld!) in beslag. Daarom heeft het bestuur besloten een automatische beregeninstallatie aan te leggen op veld 3 en 4. Dit zorgt ervoor dat ook onze achterste velden goed verzorgd worden tijdens de zomer, zonder dat de onderhoudsploeg dagen bezig is met het verzetten van de beregeningshaspel.

Ook is een groep enthousiaste vrijwilligers bezig het hele clubhuis en het kleedkamergebouw te verven. Alle raamkozijnen en deuren zijn keurig geschuurd, gegrond en gelakt en zelfs de buitenmuur en enkele binnenmuren moesten eraan geloven. Deze verfploeg zorgt er voor dat alles op ons complex er weer gelikt uit ziet. Later volgt nog een leuke groepsfoto van deze mannen, zodat je hen kunt trakteren op een biertje als je ze tegenkomt!