Nieuwe Coronaregels met ingang van heden

Helaas mag er (opnieuw) geen publiek meer zijn bij wedstrijden en trainingen. De nieuwe maatregelen van de overheid bepalen, dat alleen spelers, trainers, verzorgers, leiders en functionele vrijwilligers welkom zijn op ons complex. Wij hopen dat iedereen zich hier aan houdt. Bij de poort zullen professionele handhavers worden ingezet.

Trainers, arbitrage, rijouders van bezoekende teams en managers zijn van harte welkom; maximaal 3 (thuisspelend) tot 6 begeleiders (bezoekers) per team, afhankelijk van de teamgrootte. Wij vragen de bezoekende teams om te verzamelen voor de poort en gezamenlijk naar binnen te gaan. Voor NSVV teams geldt: check bij een uitwedstrijd aub de website van de tegenpartij omdat het toegangsbeleid kan verschillen. En heb je uit gevoetbald, dan heb je na terugkomst dus ook helaas geen toegang meer tot ons complex.

Kleedkamergebruik voor spelers/speelsters >18 jaar is toegestaan indien in bezit van coronatoegangsbewijs (de controle hiervan is een team-verantwoordelijkheid). Professionele handhaving van de kleedkamer regels is financieel en qua inzet van arbeidskracht onmogelijk en daarom doen wij een dringend beroep op de eigen verantwoording van elftallen om in gezamenlijkheid je aan de regels te houden.

In het clubhuis zelf zijn we (zeer) beperkt open en zullen alleen de hal gebruiken om koffie/thee en limonade te schenken. Een heel vervelende situatie vinden wij als vereniging en hopelijk maar geldig tot de nieuwe persconferentie van de regering op 3 december a.s.

Op basis van mogelijke nieuwe coronaregels na genoemde datum en met goede interne afspraken, hopen wij dat het daarna weer mogelijk is om de kantine, voor een breder publiek en met duidelijk door de leden geaccepteerde regels, te kunnen heropenen.

Voor alle duidelijkheid: de rest van de week is de kantine vooralsnog gesloten, omdat de kantine als horecagelegenheid wordt aangemerkt en dus om 20.00 uur gesloten moet zijn.

Wij hopen dat iedereen begrip kan opbrengen voor deze situatie en dat we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat iedereen in ieder geval kan blijven voetballen ( en trainen) !

Bovenstaande maatregelen gelden dus tot 3 december 2021.

Bestuur NSVV