NSVV 1 kampioen!!!!!!!!!!!!!

Het vlaggenschip van NSVV heeft na een spannende wedstrijd de directe concurrente ZBC’97 met maar liefst 3-0 verslagen.

WP_20160514_16_27_42_Rich[1]

Het is feest in Numansdorp!!

WP_20160514_18_26_16_Rich[1]

12 reacties

1. Vanuit Rotterdam hartelijk gelukgewenst met deze
    prachtige prestatie,die o.i. precies past in het sportieve
    plaatje van de club de komende jaren.
    Groeten van 2 oud-plaatsgenoten.

2. Klasse, van harte gefeliciteerd, oude tijden herleven!!!

Jullie hebben lang moeten wachten. Top om op de laatste competitiedag toe te slaan!!

Groeten van een oud bewoner van Numansdorp.

3. Masha masha pabien (van harte gefeliciteerd)!!

Vanuit een zonnig Kòrsou ben ik blij dat de zon voor NSVV eindelijk weer een keer schijnt! Klasse!!

Nu feestje en volgend jaar doorpakken!!

Saludos,

Harry

4. Spelers trainers en staf van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap We hebben er lang op moeten wachten En nu hard werken en doorgroeien naar een ander niveau Proficiat allemaal.

5. Spelers, trainers, bestuur en supporters van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap, klasse

Hoeksche huisje

6. Gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap, tevens vond ik het een mooi gebaar dat de ploeg na het laatste fluitsignaal massaal naar Bert Mol ging die op de dijk stond te kijken in de auto naar zijn NSVV.
    Ik heb samen met Bert 1,5 jaar naar NSVV gekeken toen mijn zoon daar voetbalde, Bert was zeer fanatiek, ik moest ook altijd uitkijken dat hij me niet tegen mijn poten aan schopten, zo was hij met het spelletje bezig, toen ik hoorde over de gezondheid van Bert heeft het me diep geraakt, ik wens Bert en zijn familie dan ook veel sterkte toe.

Groeten
    Rob Gerritse
    Barendrecht

7. Ik wil hierbij de complete spelersgroep en trainers en alle andere betrokkenen . Bedanken voor die hartverwarmende felicitaties omtrent het kampioenschap!!! dit heeft hele diepe indruk gemaakt bij mijn gezin!! Ik wil jullie daarvoor bedanken!!!!!

1. Bert

ik had kjettel gesproken tijdes de wedstrijd tegen SSS, hij vertelde me wan je gestel, ik was zeer diep geschokt, ik hoorde ook dat je op de dijk stond met je auto om naar jouw NSVV te kijken, Bert je ben NSVV suporter in hard en nieren die 1,5 jaar dat we samen keken naar onze jongens, ik wens je veel sterkte en ook je gezin.

Rob en Stefan Gerritse

8. Wat geweldig en ik heb genoten afgelopen Zaterdag, en nu volhouden in de 2e klasse hartelijk gefeliciteerd.

9. Kampioenschap niet verdiend maar gekregen
    I v m 5 punten in mindering ZBC .
    Dus zeg maar dankje wel tegen KNVB