NSVV 1 tweede periode kampioen

Alle supporters van NSVV feliciteren de spelers en staf van NSVV 1 met het behalen van het tweede periode kampioenschap afgelopen zaterdag 4 april. Als supporter zijn we dus zeker van een toetje aan het einde van het seizoen. Noteer alvast maar in je agenda zaterdag 16 mei uit tegen de nummer 12 van klasse 2D en zaterdag 23 mei thuis de return.

Bijna alle ploegen in de klasse 2D kennen we natuurlijk nog goed van vorig seizoen toen we zelf in deze competitie speelde.  De huidige nummer 12 is bijvoorbeeld Botlek, waar we de laatste competitiewedstrijd tegen hebben gespeeld vorig seizoen. Dat worden zeker spannende wedstrijden met veel sfeer voor de supporters van NSVV.

Mochten we over deze twee wedstrijden de winnaar zijn, dan moeten we voor promotie naar de tweede klasse nog een keer over twee wedstrijden de winnaar worden. De tegenstander is hierbij de winnaar van de eerste periode kampioen klasse 3D tegen de tweede periode kampioen 3C. De eerste wedstrijd zal thuis gespeeld worden op zaterdag 30 mei en zaterdag 6 juni uit de return.

De eerste periode kampioen uit onze eigen klasse 3D is Feyenoord. Bij een kampioenschap van Feyenoord wordt deze overgenomen door de hoogst genoteerde in de eindstand zonder periode titel. Hoogstwaarschijnlijk wordt dit Groote Lindt of eventueel  SSS. De andere mogelijke tegenstander van de tweede periode kampioen van klasse 3C is Kethel Spaland. Aangezien ze eerste staan met een ruime voorsprong is de kans groot dat ook deze periode overgedragen aan de hoogst genoteerde in de eindstand zonder periode titel. Momenteel is dit Rozenburg. Welke ploeg het ook wordt, wij zijn zeker van een paar leuke weken.