NSVV 2 kampioen

Door zelf gelijk te spelen in de uitwedstrijd tegen Heinenoord 2 is ons tweede elftal kampioen geworden. De enige belager Oude Maas heeft afgelopen zaterdag ook gelijk gespeeld en met nog één wedstrijd te gaan en een voorsprong van vier punten is het tweede niet meer te achterhalen. Namens alle supporters van harte gefeliciteerd. Volgend seizoen zal het tweede elftal uitkomen in de eerste klasse van de reserve teams. Aanstaande zaterdag 2 mei speelt ons tweede team om 12:00 de laatste wedstrijd thuis tegen FC s’Gravenzande, het zou leuk zijn als we de spelers nog een laatste wedstrijd geven met veel supporters.