NSVV en Manon da Thesta gaan ook volgend seizoen met elkaar verder

NSVV en Manon da Thesta (nu onze trainster van de jo15-1) gaan ook komend seizoen weer met elkaar door maar in een geheel andere functie.

Manon heeft te kennen gegeven zij volgend seizoen wat meer flexibiliteit wilde hebben qua tijden maar graag bij onze vereniging wilde blijven.

Voor haar voelt onze vereniging nog steeds als een warm bad en na een tweetal gesprekken zijn wij dan ook blij te melden dat Manon vanaf volgend seizoen zitting zal nemen in de technische commissie.

Haar taken zullen coördinerend als ook een praktijkgericht (ondersteuning op het veld) zijn.

De technische commissie gaat dan ook komende weken verder in gesprek met Kor en Manon om de verdere invulling te concretiseren. Zoals vorige week aangekondigd zal de focus komen te liggen om het verder structureren, optimaliseren van de onderbouw waarbij Manon al jaren bewijst een toegevoegde waarde te zijn als het gaat om “training” en “opleiding”. Wij verwachten dan ook dat we met Manon erbij meer ondersteuning kunnen bieden aan alle trainers en begeleiders van alle elftallen.

Technische commissie / Jeugdvoorzitter