NSVV is op zoek naar een enthousiaste Hoofd Opleiding (HO)

Voetbalvereniging NSVV is één van de grootste verenigingen in de Hoeksche Waard met ongeveer 900 leden. Wekelijks spelen meer dan 25 teams hun wedstrijden. NSVV staat voor verbinding van prestatief en recreatief voetbal en is binnen de Numansdorpse gemeenschap sociaal actief.

Selectie-elftallen moeten op een zo hoog mogelijk niveau voetballen. Voor de recreatieve voetballers willen we een ‘warme’ club zijn, waar gezelligheid en respect hoog in het vaandel staan.

De afgelopen jaren heeft NSVV hard gewerkt aan de ontwikkeling van de jeugdopleiding. Een “Jeugd Voetbal Beleidsplan” werd opgesteld alsook werd er hard gewerkt aan een KNVB certificering van de jeugdopleiding. De certificering zit momenteel in de finale fase. Sportief gezien zijn de resultaten hiervan duidelijk zichtbaar, veel zelf opgeleide selectie trainers en meerdere teams spelen op (promotie) hoofdklasse niveau.  Van een nieuwe HO wordt verwacht dat hij deze koers verder zal zetten en door ontwikkelen.

De Hoofd Opleidingen van NSVV moet de volgende invulling geven:

• Je conformeert je aan en draagt zorg voor het (door)ontwikkelen van het geldende Jeugd Voetbal Beleidsplan in samenspraak met de Technische Jeugd Commissie.
  • Je bent onderdeel van de technische jeugd commissie
  • Je begeleidt de staf van de selectieteams.
  • Je bent aanspreekpunt voor trainers en begeleiders.
  • Je verzorgt interne opleidingen aan trainers en begeleiders.
  • Je organiseert en bent voorzitter van thema-avonden voor trainers en leiders.
  • Je organiseert de jaarlijkse team indeling in samenspraak met trainers en TJC
  • Je gaat vertrouwelijk om met alle interne informatie en (beeld)materialen van de vereniging.
  • Je voert voortgangsgesprekken met trainers en stelt individuele ontwikkel doelstelling op.
  • Je bewaakt de uitvoering van het Jeugd Voetbal Beleidsplan

Functieomschrijving
Van een Hoofd Opleidingen verwachten wij dat jij je minimaal 10 uur per week inzet voor onze vereniging. Je dient twee avonden per week en iedere zaterdag op ons sportpark aanwezig te zijn. Verder verwachten wij dat je minimaal beschikt over een TC3-diploma (Voorkeur TC2) en aantoonbare ervaring. Onze voorkeur gaat uit naar iemand die een voetbal- of sport gerelateerde opleiding volgt of gevolgd heeft.

Eisen

• Passie en enthousiasme voor jeugdvoetbal
  • Goede communicatieve vaardigheden en verbindend vermogen
  • Leidinggevende, stimulerende en motiverende capaciteiten

Wil jij deze mooie uitdaging aangaan, stuur dan een mailtje naar [email protected] t.a.v. Jeroen Reedijk e/o Hans Havelaar.