NSVV jeugdtoernooien afgelast

Het bestuur van NSVV is geconfronteerd met het feit dat de organisatie van alle thuis en uit jeugdtoernooien dit jaar niet correct is uitgevoerd. Door persoonlijke omstandigheden is het binnen NSVV niet duidelijk te krijgen welke activiteiten in zaken de organisatie uitgevoerd zijn.

Het betreft:

• 14 mei NSVV toernooi D2-D5
  • 30 mei NSVV toernooi E1-E8, F1-F2
  • 13 juni NSVV toernooi Mini Pupillen, F3-F5
  • De toernooien waaraan NSVV jeugdteams zich als deelnemer hebben opgegeven

Het bestuur ziet zich hierdoor tot hun spijt genoodzaakt de moeilijke beslissing te nemen om alle thuis jeugdtoernooien van 14 mei, 30 mei en 13 juni af te lassen. Daarnaast zal NSVV een uiterste inspanning doen om de (onbekende) opgegeven teams aan de uit toernooien te laten deelnemen. Via dit bericht doet NSVV een oproep aan verenigingen zich bij NSVV te melden als:

• Verenigingen zich opgegeven hebben voor één van de bovenstaande NSVV jeugdtoernooien
  • Verenigingen aanmeldingen hebben ontvangen van de komst van een NSVV jeugdteam naar hun toernooi

De verenigingen kunnen zich melden bij:

• via de mail [email protected]
  • of telefonisch bij voorzitter jeugdcommissie Menno van Oort 06-44448922
  • of telefonisch bij wedstrijdsecretaris Ben Prooij 06-30627666
  • of telefonisch bij voorzitter Arie Kruithof 06-53781337

Onze oprechte excuses. We hopen op collegiale medewerking van verenigingen die zich n.a.v. bovenstaande zullen melden bij ons. U kunt erop vertrouwen dat we leren van deze gebeurtenis en volgend jaar weer op een correcte manier thuistoernooien gaan organiseren.

Het bestuur van NSVV