NSVV JO11-1 – SSS JO11-1

Op zaterdag 18 november 2017 stond er een ware Derby op het programma voor onze jeugd. SSS JO11-1 kwam op bezoek in Numansdorp voor de wedstrijd tegen NSVV J011-1. Het was een vroege morgen voor de spelers en hun ouders. De wedstrijd begon om 08.30 uur op ons nieuwe kunstgrasveld, veld 6. Bij deze wedstrijd was er ook een scout van de KNVB aanwezig.

Iets na 8.30 uur, floot de scheidsrechter voor de start van de 1e helft. NSVV begon goed, met kleine kansjes probeerden zij het net te vinden maar helaas lukte dit niet. SSS kwam steeds beter in het spel, waardoor wij kunnen zeggen dat de teams de 1e helft gelijk waren aan elkaar. Ze speelden allebei goed voetbal en het was leuk om te zien. In de 2e helft ging SSS beter voetballen en scoorde daardoor ook 2 keer, de 1e goal was een fraai doelpunt. N.S.V.V. kreeg nog wel een paar goede kansen en het had ook wel verdiend om te scoren, maar helaas lukte dit niet waardoor de eindstand bij 0-2 bleef.