NSVV ledenvergadering 22 november 2021

Op maandag 22 en niet op vrijdag 19 november vindt onze jaarlijkse ledenvergadering plaats.

Dat we afwijken van een traditie om onze ledenvergadering niet op vrijdag te houden maar op maandag is min of meer uit de nood geboren. In November is er op iedere vrijdagavond een activiteit voor de jeugd gepland door de activiteiten commissie. Daarnaast is er op 26 november voor het eerst weer na de Corona een groot Sinterklaasfeest voor onze jongste leden gepland. Voor al deze activiteiten zijn er al aanmeldingen en als bestuur vonden we het sneu om een van deze activiteiten te skippen.

Alleen daarom zijn we op het idee gekomen om van de vrijdag af te wijken en uit te wijken naar de maandag. Op maandag is er geen voetbal op TV en daarnaast merken wij zijn er veel mensen na een week werken wat minder makkelijk uit hun huis te krijgen. Het is dus een probeersel en we gaan kijken of de nieuwe avond gaat leiden tot een hogere opkomst.

DUS ONZE LEDENVERGADERING VINDT DIT JAAR PLAATS OP MAANDAG 22 NOVEMBER OM 20.00 UUR IN ONS CLUBGEBOUW. SAVE THE DATE11.

Op onze ledenvergadering staat naast de reguliere agendapunten voor de pauze, na de break als thema de Toekomst van onze vereniging centraal. Moeten er veranderingen komen in de structuur van onze vereniging, hoe kunnen we voorkomen, dat van onze leden niet op consumenten gaan lijken en hoe kunnen we de vrijwilligersbestand binnen de vereniging upgraden met nieuwe aanwas en de vergrijzing tegengaan? Kunnen we met het huidige bestuur wel de nieuwe toekomst in? Of is er op korte termijn juist behoefte aan nieuw elan binnen het bestuur om te voorkomen dat de huidige bestuursleden teveel in een routine matig handelen verzanden? Mij dunkt onderwerpen, die we met onze leden willen gaan bespreken en moet leiden tot concrete actiepunten. Het zou erg mooi zijn als we deze ledenvergadering veel leden mogen ontvangen. In mijn beginjaren als voorzitter maakte ik er een punt van als er te weinig leden op de ledenvergadering kwamen. De laatste jaren heb ik daar geen punt meer van gemaakt en daar heb je klein een concreet voorbeeld, dat de routine het gaat winnen van de geestdrift!!