NSVV Ledenvergadering (30.10.2020)

Afgelopen jaar heeft bijna geheel in het teken gestaan van het Coronavirus. Het seizoen 2019-2020 werd halverwege stop gelegd door de KNVB en we zijn nog steeds niet van het virus af. Ook NSVV is door het Coronavirus geraakt en de kantine is van eind maart t/m begin augustus dicht geweest wat we terug kunnen zien in de inkomsten. Gelukkig mogen we nu weer voetballen maar moet de kantine de komende 3 weken gesloten blijven. Toch willen we het afgelopen seizoen niet negatief afsluiten en dat willen we graag met jullie delen tijdens onze jaarlijkse ledenvergadering.

Op vrijdag 30 oktober 2020 nodigen wij jullie van harte uit om de ledenvergadering bij te wonen. Echter, door de maatregelen van het RIVM zal dit er wel anders uitzien als voorgaande jaren. Er mogen een maximaal aantal bezoekers in de kantine waarvan het bestuur met 10 leden al een gedeelte van dit aantal invult. We hebben de keuze gemaakt om de overige 30 plaatsen in de kantine door NSVV-leden uit te nodigen door middel van inschrijving. Inschrijven kan via onderstaand formulier. Let op: de eerste 30 aanmeldingen zullen worden uitgenodigd voor de ledenvergadering.

De jubilarissen welke altijd in het zonnetje gezet worden tijdens de ledenvergadering, zullen verplaatst worden naar ons 75-jarig jubileum.

Behoor je niet tot de eerste 30 aanmeldingen? Niet getreurd, alle besproken onderwerpen zullen per nieuwsbrief nogmaals worden toegelicht aan onze trouwe NSVV-leden.

NB: houd er rekening mee dat de ledenvergadering ook nog geannuleerd kan worden wanneer de maatregelen nog strenger zullen worden vanuit het kabinet.