NSVV meiden gaan optreden voor koningin Máxima!

Ze bliezen de longen uit hun lijf voor een plek in de BZT Band XXL en het is ze gelukt: Amelie Korbijn en Dionne de Vos gaan samen met hun vriendinnen Annabelle Olislagers en Noa Kleinendorst  optreden in Carré!
Winaar blazen fluiten
Tot het laatste moment bleef het aardig spannend! De internetstemmen liepen niet ver uiteen. Basisschool ’t Slingertouw ging met 44% de show in. Basisschool de Bron kreeg 38% van de stemmen en de St. Bonifatiusschool 18%.

De vakjury had per act 100 punten te verdelen. Na de drie optredens gingen zij in beraad en bepaalden zij het aantal punten dat ze aan de acts gingen geven. Basisschool ’t Slingertouw kreeg 90 punten van de jury. Basisschool de Bron kreeg 100 punten en de St. Bonifatiusschool kreeg 80 punten van de jury.

En zo kwam de eindstand (jurypunten + internetstemmen) op:
1. Basisschool de Bron 38 + 100 = 138
2. ‘t Slingertouw 44 + 90 = 134
3. St. Bonifatiusschool 18 + 80  = 98

Het jurycommentaar op de pizzameisjes van basisschool de Bron: “Ik heb er trek van gekregen. Ik vond het fantastisch en het is een mooie combinatie van koper en hout geworden!”, zei Benjamin Herman.

Super gedaan meiden en namens alle leden, bestuur en vrijwilligers: HARTELIJK GEFELICITEERD!!!