NSVV meiden in de BZT Band XXL??

Muziek maken met je klasgenoten is natuurlijk super tof en ook nog eens goed voor je ontwikkeling.

Daarom gaan stichting Méér Muziek in de Klas en de BZT show op zoek naar de BZT Band XXL. Deze band bestaat uit tien klassen die samen de grootste jeugdband van Nederland gaan vormen. De band bestaat straks uit tien sounds.

En jawel, vanaf zaterdag 19 november 2016 kan er gestemd worden op onze NSVV meiden Amelie Korbijn en Dionne de Vos (van CBS De Bron) die samen met klasgenootjes Noa Kleinendorst en Annabelle Olislagers strijden om een plek in deze band door te spelen op hun blaas- en fluitinstrumenten. Als de vier meiden deze ronde doorkomen, mogen ze in Carré optreden tijdens een speciaal kerstgala voor Koningin Maxima.

Dat zou toch geweldig zijn!!!!!

Dus stem op deze NSVV toppers en hun klasgenootjes:

Ga naar: http://www.zapp.nl/de-bzt-show/stemmen, stemmen op  CBS De Bron. Als u gestemd heeft, dan ontvangt u een e-mail. Met deze email kunt u uw stem bevestigen.

Stemmen kan:
– Tussen 19 en 25 november 2016 (tot 11.30 uur).
– 1x per e-mailadres. Heeft u meerdere e-mailadressen, dan kunt u vaker stemmen.
– U kunt dit bericht ook doorsturen naar uw contacten. Hoe meer stemmen, hoe meer kans de meiden
maken.
– Gewoon doen!

De TV uitzending is zaterdag 26 november om 19.00 uur op NPO 3.

Groetjes en alvast bedankt voor het stemmen,
Amelie, Dionne, Annabelle en Noa1479215659153