NSVV verdient veel geld aan sponsorprogramma ‘Iedereen Scoort’

Vorig seizoen is Autobedrijf Van der Wulp niet alleen sponsor geworden van NSVV1, het heeft ook het sponsorprogramma “Iedereen Scoort” gelanceerd voor alle voetbalclubs in de Hoekse Waard en Voorne Putten. Voor elke gewonnen wedstrijd van het eerste elftal of een aangekochte Volvo (nieuw of gebruikt) krijgt een club punten. Aan het einde van het seizoen worden deze punten omgezet in geld voor de vereniging. Doordat NSVV1 dit seizoen veel wint en er veel Volvo’s zijn gekocht door NSVV leden, staan we op 33 punten, 2 punten achter koploper Heinenoord. De Hoekse Waardse club die aan het einde van het seizoen het meeste punten heeft, speelt een finale tegen de Voorne Puttense winnaar, welke wordt gefloten door topscheidsrechter Danny Makkelie. De winnaar van die pot krijgt nog eens €2.000 extra! Vorig jaar is NSVV als tweede geëindigd en heeft onze vereniging bijna €3.000 overgehouden aan deze sponsoractie. Dit seizoen gaan we voor de winst!

De winnaars van vorig seizoen zijn Heinenoord en Botlek. Zij spelen op 29 maart tegen elkaar om 20:30 op het sportcomplex van GOZ in Mijnsheerenland. Ook die wedstrijd staat onder leiding van Danny Makkelie. Mocht je willen gaan kijken, de entree is gratis en er wordt gezorgd voor muziek!