Numansdorpse 65+’ers een hart onder de riem gestoken

Gisteren werden veel verenigingsmensen uit Numansdorp van 65+, die wat extra aandacht verdienen, bezocht met een presentje. Dit initiatief kwam vanuit het bejaardenhuis, en zowel vrijwilligers van de kerk, muziekvereniging Wilhelmina als NSVV hielpen mee om dit te realiseren.

Onze spelers van NSVV 3 en JO15-1 vertrokken om deze presentjes te bezorgen. Zij deden ook de NSVV leden van 65+ aan.

Als bestuur zijn wij ontzettend trots dat onze (jonge) leden zich vrijwillig inzetten voor hun medemens. Bedankt Constant en Leslie voor het coördineren en de rest natuurlijk voor het helpen! ????????

NSVV zijn we met z’n allen ????