Ook jij kunt NSVV sponsoren!

Denk jij dat sponsoring alleen is weggelegd voor grote bedrijven of voor die met veel geld? Niets is minder waar! Bij NSVV zijn we juist ontzettend trots op de mooie mix van ‘kleine’ en ‘grote’ bedrijven die NSVV een warm hart toe dragen. Al deze beetjes bij elkaar, zorgen dat we een hechte groep sponsors om ons heen hebben en dat onze vereniging vooralsnog gelukkig nog gezond is. Maar de toekomst is onzeker en daarom vragen we jou om hulp!

Wist je bijvoorbeeld al dat iedereen -met of zonder bedrijf- NSVV kan sponsoren voor €45 per jaar? Deze bijdrages worden opgespaard en uitgegeven aan dingen waar de hele vereniging baat bij heeft. Zo sparen we nu bijvoorbeeld voor een nieuw terras naast de kantine.  Heb jij 45€ per jaar over? Word dan ook sponsor voor NSVV! Mail je gegevens dan naar Ad Kruithof en Gert Jan Heemskerk via [email protected] of meld je rechtstreeks aan via https://vvnsvv.nl/de-club-van-50-van-nsvv/. Bedankt!

Wij zijn met z’n allen NSVV!