Presentatie nieuwe shirts NSVV

Niet zonder trots presenteren we de nieuwe uit en thuis shirts van NSVV. Na de grote verandering van drie jaar geleden gaat NSVV nu echt een stap verder met de shirts. We zijn blij met Quick als kledingsponsor en die samenwerking komt nu tot nieuwe thuis en uitshirts. Als club willen we ons meer gaan onderscheiden t.o.v. bijvoorbeeld SHO die ook al jaren in wit-zwart spelen. Het moet voor mensen duidelijker worden dat het om NSVV gaat. De paarse kleur is simpelweg gekozen omdat de kantine al vele paarse kenmerken heeft. Het zal meer als één geheel voelen zowel op als naast het veld. Voor de uit shirts is gekozen voor geheel paarse shirts met witte accenten. Het oranje komt daarmee te vervallen.

Het zal voor iedereen binnen en buiten de club even wennen zijn maar met de paarse accenten slaan we een nieuwe weg in en gaan we voor een meer onderscheidend elan.