Presentatiegids 2019-2020

Na een lange voorbereiding start dan toch aanstaande zaterdag (21-09-2019) eindelijk weer officieel de competitie voor NSVV 1. Zoals u gewend bent bij NSVV, altijd het moment waarop u zich kunt gaan inlezen in de status van onze club. De presentatiegids voor seizoen 2019-2020 zal weer worden uitgereikt aan alle leden en andere betrokkenen bij onze voetbalclub. De redactie heeft weer hun best gedaan een mooie dwarsdoorsnede van de vereniging te maken. Met een actueel thema als rode draad door alle verhalen.

Wat zijn de verwachtingen voor het eerste team?
Zijn er nog nieuwe spelers of trainers te verwelkomen?
Hoe kijkt de voorzitter naar het nieuwe seizoen en natuurlijk nog veel meer info voor, door en over NSVV.

Natuurlijk laten we nog niet alles zien, maar een kleine sneak preview willen we u zeker niet onthouden.
Veel leesplezier gewenst namens de redactie.