Rabo ClubSupport

Goed voor jouw club & geweldig voor de buurt

De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2021 gaat van start!

Iedereen verdient een plek waar je altijd welkom bent. Waar je jezelf kunt zijn en elkaar sterker maakt.
Ongeacht afkomst, kleur, geaardheid, geloof, beperking of leeftijd. Clubs en verenigingen zijn zulke
plekken. Van sport, hobby tot kunst en cultuur. En dat moet zo blijven. Daarom helpt Rabo ClubSupport
lokale verenigingen met kennis, netwerk en geld. En daarmee hun omgeving.
Doe je mee?

Stemmen
Leden van Zuid-Hollandse Eilanden brengen via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 4 t/m 25 oktober hun stem uit op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt.

Tijd om campagne te voeren
De volledige deelnemerslijst vind je terug op onze website. Hier kun je ook het promotiemiddelpakket downloaden om actief aan de slag te gaan. Heb je dit nog niet gedaan, ga er dan nu mee aan de slag. Want elke stem telt!

Weet jij met jouw team op een ludieke manier jullie achterban op te trommelen? Let dan goed op. Want met een opvallende promotie uiting maakt jouw club kans op een extra originaliteitsprijs van € 500! Wij maken straks vijf verenigingen in onze regio blij met deze extra prijs. Het enige dat jouw club hiervoor hoeft te doen, is ons te laten weten op welke originele wijze jullie stemmen werven. Dit kan door een filmpje (max. 1 minuut), foto, gifje of welke andere promotie uiting dan ook. Om in aanmerking te komen voor deze extra prijs mail je jullie promotie uiting vóór 25 oktober naar [email protected]. Uiterlijk 10 november maken wij de vijf winnaars van de originaliteitsprijs bekend. Veel succes!