RABOBANK CLUBSUPPORT 2020 CAMPAGNE

Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden organiseerde in oktober jl. opnieuw de Rabobank ClubSupport Campagne. Met Rabo ClubSupport biedt Rabobank de kennis, het netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen.

Leden van Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden konden stemmen op onze club. Hoe meer leden van de bank op onze club stemden, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank op onze rekening stort.

Afgelopen week hebben wij een cheque van Rabobank Zuid-Hollandse Eilanden mogen ontvangen met een bedrag van €803,34.

Wij zijn diegene die gestemd hebben op vv NSVV (189 Rabobank leden) heel erg dankbaar.

Ons doel met dit geldbedrag is om zoveel mogelijke jonge mensen met plezier de voetbalsport te laten bedrijven en blijven wij investeren in onze jeugdopleiding. Waarbij we zeker sportieve doelen nastreven, maar waar plezier voorop staat. We willen het voor iedereen, op ieders eigen niveau, mogelijk maken om in teamverband te sporten.

Nogmaals, heel erg bedankt voor de SUPPORT!!!