Raddraaier(s) gezocht!

De bal rolt weer, het seizoen gaat weer van start! Dit jaar gaan we actief op zoek naar mensen die onze vereniging af en toe een handje willen helpen. Zo hebben we voor na de wedstrijden van NSVV 1 iemand nodig die de nummers 1 t/m 200 kent en deze wil omroepen bij het Rad van Avontuur.

Appeltje eitje zou je zeggen, maar toch hebben we nog niemand gevonden die het aandurft meesterpresentator Wim Buitendijk te vervangen. Nu zijn er maar weinig die zo makkelijk praten als Wim, maar er zal toch wel 1 iemand zijn die dat leuk vindt? Er wordt gezorgd voor fanatieke lotenverkopers en ook je publiek is altijd enthousiast. Dus heb je een uurtje in de twee weken over? Meld je dan bij [email protected] en dan zorg jij ervoor dat het Rad blijft bestaan!