Reactie namens 1e selectie over afgelopen zaterdag

Beste NSVV supporter/NSVV lid,

Ik wil namens de selectie onze excuses aanbieden voor onze prestatie van afgelopen zaterdag. Wij hadden dit nooit meer mogen weggeven en weten ook niet hoe dit kon gebeuren. Hier is zeker binnen de selectie het laatste woord nog niet over gezegd. We gaan dit dan zeer kritisch evalueren, zodat dit hopelijk in de toekomst niet weer gebeurd!

Wel wil ik iedereen bedanken voor de geweldige sfeer tijdens de nacompetitie en de steun die we het afgelopen seizoen hebben gehad!

We gaan er alles aan doen om volgend seizoen weer met deze groep een goed seizoen te draaien en laten we dan wel hopen dat we het positiever af kunnen sluiten dan dit seizoen!

Nogmaals bedankt voor de steun en ik wens iedereen ondanks afgelopen zaterdag een fijne zomer toe en graag tot volgend seizoen!

Namens de 1e selectie

Marco Mann

17 reacties

1. Minder aan vriendjespolitiek doen, de juiste spelers erin zetten. En niet alleen vriendjes van…wanneer je bij deze kutclub niet in het pulletje valt kun je het 1e team wel vergeten.

2. Vriendjespolitiek overheerst bij deze club. De juiste spelers er eens inzetten. Lijkt mij handiger, in plaats van de goede achternaam hebben en kijken of je in het pulletje valt.

3. Beste spelers , bij mij wel gewoon m’n echte naam (kan je me gewoon op m’n mening aanspreken ik verschuil me niet)
    Inderdaad een kut prestatie maar dat weten jullie zelf ook wel.

Wat ik alleen niet begrijp zijn jullie excuses.
    1: jullie weten niet waar het aan ligt , dus hoe kan je dan excuses aanbieden. Voor mij als stuurman langs de kant was het wel duidelijk.

2: vriendjes politiek geloof ik niet in anders had mijn zoon allang in de B1 gezeten

3: ik heb tot gisteren een leuk en mooi seizoen gehad bij mij overheerst het positieve.

Bij Mijn andere geliefde club zeggen wij You never walk alone.
    Bij deze beloof ik Volgend jaar voor 1x vreemd te gaan en hopelijk mee
    zingen We are the …….

4. het was niet om aan te zien een wanprestatie ze hadden koen witsiers 1 van de betere spelers afgelopen zaterdag er nooit uitmogen halen je had dan beter de speler die rood kreeg er uit kunnen halen misschien toch andere spelers er inzetten peter-jan op de bank wie komt er op dat idee? hij is 1 van de betere spelers geweest dit seizoen

5. Dit krijg je als je vereniging gebouwd is op de fundamenten van commercie en vriendjespolitiek. Bah bah bah!

6. Waarom schakelen jullie de reacties niet uit bij deze artikelen? Dat kan toch gewoon in WordPress? Bijna allemaal emotie en anonieme bagger.

7. Beste Bob,

Je eerlijkheid wordt ook zeker gewaardeerd! Daar kunnen de andere mensen die hier op reageren nog een voorbeeld aannemen want anoniem reageren is wel heel makkelijk en zeker als het nog niet eens onderbouwd is met feiten.
    Reageer niet alleen van uit de emotie maar kom met feiten en ga niet wat klakkeloos roepen met dingen die nergens op slaan.

Marco Mann

8. Discussie op onze site na de deceptie van afgelopen zaterdag mag, maar doe dit met open vizier onder je eigen naam.
    In onderstaande discussie zijn de berichten van Koen, Marco en Onbekend van dezelfde persoon afkomstig.
    Alleen reacties onder je eigen naam blijven geplaatst.

Het bestuur van NSVV

9. beste “jan patat” je reactie is verwijderd omdat je niet onder je echte naam reageerde en je reactie geen toegevoegde waarden heeft aan deze discussie.
    NSVV

10. Volgend jaar beter !
    Maarja ik denk dat de 2e klasse net tehoog gegrepen is voor ons vooral met zo’n selectie 🙁

11. Voetbal is emotie en het logische gevolg hiervan kan zijn, dat er ook ongenuanceerde en niet onderbouwde meningen volgen. Volkomen begrijpelijk, mits er maar niet met ziektes, verwensingen e.d. gesmeten wordt.

Ik ben dus niet speciaal supporter van NSVV 1, maar van heel NSVV en lig dan normaliter ook niet wakker van de prestaties van 1, al ben ik wel blij als ze een goed resultaat wegzetten.

Als “totaal NSVV er”, ook al denkt de voorzitter daar soms anders over :), was zelfs ik zaterdag van slag en gefrustreerd van de prestatie van het 1e (alhoewel ik als Feyenoord supporter/bezoeker wel wat gewend ben) en kan ook geen reden verzinnen waar het fout ging.
    Gemakzucht, angstig, wissels, beleving???? Iemand die het weet mag het zeggen.

Wil wel, zonder anderen tekort te doen één man eruit lichten die er zaterdag absoluut met kop en schouders boven uit stak. Als iedereen zaterdag de vorm en inzet van Leon Noordam gehad had, waren we zaterdagavond wel in een euforische stemming geweest, maar helaas…..

Wens iedereen een fijne vakantie en hoop dat we volgend jaar wel met een positief gevoel het seizoen afsluiten en dan voor heel de vereniging.

Mvg
    Robert van der Heiden

PS: t.a.v. Bob:
    Wij hangen dezelfde clubs aan, maar meezingen met dat lied ga ik zeker niet doen. Als andere NSVV’ers het eind volgend seizoen doen, vind ik het prima, ik hou dan wel mijn oordopjes in.

12. Vriendjespolitiek Heerst erg op Nsvv je Moet een naam hebben en je zit in het eerste of je pa Moet conecsies hebben met het bestuur