Reünie gloriejaren zaterdag 25 maart

NSVV is nog steeds bekend door haar roemruchte verleden uit de jaren 1981-1990. In deze periode werd NSVV maar liefst driemaal kampioen (1984, 1987 en 1990) op het hoogste amateurniveau en stond in die periode in de top tien van beste amateurverenigingen in Nederland. Maar liefst zes NSVV spelers ontvingen bijvoorbeeld in 1984 een uitnodiging om mee te doen met het Nederlands amateurelftal.  Een aantal oud eerste elftal spelers uit deze gloriejaren heeft het initiatief genomen een reünie te organiseren op zaterdag 25 maart. Tijdens de wedstrijd NSVV 1 tegen Binnenmaas 1 zullen deze oud eerste elftal spelers het huidige eerste elftal hartgrondig aanmoedigen en na de wedstrijd zullen in de kantine oude herinneringen opgehaald worden. Kom samen met deze helden aanstaande zaterdag het eerste aanmoedigen en na de wedstrijd mooie herinneringen ophalen.