Ronald Kuiper neemt per 1 januari afscheid van NSVV als vrijwilliger

Beste leden van NSVV,

Nadat ik 20 jaar met veel liefde en plezier vrijwilliger ben geweest, neem ik per 1 januari 2019 afscheid van NSVV.

Ik ben in die 20 jaar jeugdleider geweest, heb in de jeugd- en damescommissie gezeten en heb andere, ondersteunende, taken gedaan.

In mijn laatste functie, als voorzitter van de damescommissie, heb ik samen met de andere commissieleden geprobeerd het damesvoetbal tot een stabiele factor te maken.

Zowel het bestuur als de damescommissie hopen op korte termijn een opvolger bekend te maken.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie jaren die ik gehad heb bij NSVV én het door u in mij gestelde vertrouwen.

Hartelijk dank,

Ronald Kuiper