Rondom één Juni

De communicatie commissie vroeg me voor een laatste bijdrage van het seizoen, maar wat valt er nog aan toe te voegen? Het was in 1 woord geweldig; de apotheose van het seizoen, de huldiging in de kantine, met de platte kar langs SSS en het feest na afloop waren natuurlijk de absolute hoogtepunten en heeft onze groep nog dichter bij elkaar gebracht.  Ook hetgeen met een lach en een traan wat na afloop gebeurde richting Bert Mol was ontroerend mooi en al die ontladingen stapelden zich maar op en kwamen tot uiting. Bij de een wat uitbundiger als bij de andere en dat had ook te maken met het wonderlijke scenario wat zich had afgespeeld deze 2e seizoenshelft. Vorig jaar schreef ik nog in mijn  laatste bijdrage dat bij mij de klap pas later kwam en dat had ik nu precies hetzelfde. Alleen nu was de ‘klap’ een stuk mooier.

We zijn weg uit de 3e klasse, een afdeling waar NSVV niet thuishoort met onze ledenaantallen, super vrijwilliger korps en faciliteiten en dat wilden we weten ook. De weg was er een met diepe dalen en hoge pieken maar mooier had de grootste kater niet kunnen worden weggespoeld.

Nu zijn we weer bezig met het nieuwe seizoen, 2 spelers vertrokken helaas: Erik van Arendonk en Robin Verhoeven, en we hebben er 2 nieuwe bijgekregen; Arjan van Gurp en Hatim Oucherif. Tel daar nog 3 A-junioren bij op die senior worden; Stefan Heistek, Niels de Winter en Sjoerd Hofstede en onze selectie is weer compleet.

1 langdurig blessure geval helaas van onze Koen Witsiers, maar die richt zich op een voorzichtige terugkomst na de winterstop. We gaan nu vakantie vieren en vangen de voorbereiding op 26 Juli weer aan.

Rest mij nog namens de spelers en de staf, jullie allemaal ontzettend te bedanken! Zonder jullie steun, support en harde werk op allerlei vlakken had dit nooit gebeurd! en daarmee tonen we weer aan dat NSVV we met zijn allen zijn!

Casper Bleijenberg