Scheidsrechters gezocht

We zijn de laatste jaren hard gegroeid en hebben inmiddels meer dan 1.000 leden. Fantastisch nieuws waar we erg trots op zijn binnen onze vereniging. Met deze groei is ook de noodzaak om scheidsrechters te hebben voor de diverse leeftijdsgroepen toegenomen. NSVV beschikt over een behoorlijk aantal scheidsrechters, maar met de meest recente groei is er dringend behoefte aan uitbreiding. Wat zoeken we precies?

SchiedsrechterEnthousiaste ouders of leden die een aantal maal per seizoen als scheidsrechter willen optreden. Uiteraard kunnen we ons voorstellen dat ondanks je enthousiasme ervaring mist.  Naast een aantal ervaren scheidsrechters die je graag begeleiden is er ook de mogelijkheid om een (basis-) cursus voor scheidsrechter te volgen. In het voorjaar is er weer een nieuwe cursus van vijf avonden die via NSVV gevolgd kan worden. De cursus zal plaatsvinden bij OSV in Oud Beijerland.

Wij hopen dat een aantal enthousiaste ouders/leden ons bestaande scheidsrechterkorps wil komen aanvullen. Het hoeft u beslist niet heel veel tijd te kosten, een aantal maal per seizoen zou fantastisch zijn. Bovendien kunt u niet dichter dan dit de verrichtingen van de NSVV spelers bewonderen.

Jan Vos is onze nieuwe scheidsrechter coördinator. Wil je meedoen met de cursus, aanmelden als scheidsrechter of heb je verdere vragen, bel dan gerust met Jan op 06-57337914.