Schema nacompetitie NSVV 1

Om in de tweede klasse te blijven moet NSVV het in de eerste ronde opnemen tegen Botlek en in de tweede ronde tegen de winnaar van SVS tegen Rijnmond HS.

Het schema is:

• Zaterdag 20 mei 14:30 Botlek – NSVV
  • Dinsdag 23 mei 19:00 NSVV – Botlek
  • Als we de winnaar zijn van bovenstaande, dan is de tweede ronde:
    • Zaterdag 27 mei SVS of Rijnmond HS – NSVV
    • Zaterdag 3 juni NSVV – SVS of Rijnmond HS

Als na de twee wedstrijden per ronde er geen winnaar op punten is, dan is het doelsaldo van deze twee wedstrijden beslissend. Is dit ook gelijk, dan wordt de tweede wedstrijd verlengd met tweemaal 15 minuten. Als er dan nog geen beslissing is gevallen, dan bepaalt het nemen van strafschoppen

De eerste tegenstander Botlek, kent NSVV nog van de 5-2 verlies partij op 10 mei 2014. Dit betekende een onverwachte directe degradatie naar de 3e klasse. Zes NSVV spelers uit de opstelling van 2014, behoren nog steeds tot de huidige selectie. Botlek is het seizoen daarna ook gedegradeerd naar de 3e klasse. In de 3e klasse D heeft Botlek een 5e plaatst gehaald net als vorig seizoen. SSS en Botlek hebben dit seizoen beide 53 punten gehaald, maar SSS is 4e  geworden door een beter doelsaldo. Botlek heeft de tweede periode gewonnen en de laatste competitie wedstrijd met 4-3 tegen onze streekgenoot ‘s-Gravendeel.

Onze streekgenoten Binnenmaas en SSS zijn in de andere poule ingedeeld en kunnen elkaar in de tweede ronde treffen. NSVV komt beide in ieder geval niet meer tegen in deze nacompetitie, maar hopelijk wel één van de twee in de 2e klasse volgend seizoen.

Zorg dat onze jongens een extra twaalfde man hebben in de nacompetitie. Kom met je toeter en NSVV pet zaterdag 20 mei 14:30 naar Botlek – NSVV.

Het bezoekadres is Veertig Morgenweg 2, 3202 LN Spijkenisse