Selectie is begonnen aan het seizoen 2021-2022

De laatste wedstrijd van NSVV 1 dateert van 10 oktober 2020, de wedstrijd welke ook wel bekend staat als de knotsgekke wedstrijd welke uiteindelijk met 5-5 werd gelijk gespeeld tegen ‘s-Heer Arendskerke. Na bijna een jaar trainen met maatregelen wegens het coronavirus, was het gisteren (31-07-2021) dan eindelijk weer tijd om te trainen zonder maatregelen.

Met een graad of 20 en af en toe een regenbui tussendoor, begonnen NSVV 1 en 2 vandaag aan hun eerste training van het nieuwe seizoen. Vol goede moed, energie en motivatie stonden er 26 spelers op het veld welke, samen met de technische staf, weer uitkijken naar een volledig seizoen waarin weer lekker gevoetbald en gestreden gaat worden om de bovenste plekken.

Bekijk de fotoreportages hier: NSVV 1NSVV 2Keepers