Serious Request 24 uurs marathon bij NSVV

NSVV is druk bezig in samenwerking met het rode kruis afdeling Hoeksche Waard een 24 uurs marathon te organiseren voor Serious Request 2015. De marathon zal gehouden worden op ons sportcomplex van vrijdag 18 december 19:00 tm zaterdag 19 december 19:00.  We gaan de samenwerking met andere verenigingen in de omgeving aan om de actie een zo groot mogelijke omvang te geven. Ons complex zal 24 uur open zijn en gevuld worden met allerlei leuke activiteiten. Leden van NSVV zullen in ieder geval gevraagd worden volgens een schema  dag en nacht te gaan voetballen. Planning is momenteel dat de inwendige mens tegen betaling hiervoor 24 uur verwend kan worden met o.a. shoarma break, soepbuffet, wijn proeverij, stamppot buffet enzovoort. Inkomsten van de 24 uurs marathon gaan naar het goede doel van Serious Request 2015.

SR

Voor de twaalfde keer slaan 3FM en het Rode Kruis de handen ineen voor een stille ramp. In de week voor Kerstmis worden drie DJ’s van 3FM Domien, Giel en Paul opgesloten in een Glazen Huis. Het glazen huis staat dit jaar op het Pancratiusplein in Heerlen van 18 tm 24 december 2015.

In crisisgebieden levert het Rode Kruis in eerste instantie noodhulp, medische zorg en opvang. Maar het Rode Kruis wil jongeren ook zoveel mogelijk perspectief op een betere toekomst geven. Om die reden zamelen we met 3FM Serious Request 2015 geld in. Het Rode Kruis empowert jongeren door mogelijkheden te bieden, zoals een opleiding, vaktraining en een basis waarmee in levensonderhoud voorzien kan worden. Hierdoor kunnen jongeren zich ontwikkelen en bijdragen aan de toekomst van hun omgeving.